2016. május 26., csütörtök

21.

Sziasztok! 
Nem tudjuk ki van még itt, ki nincs, egyszerűen csak szeretnénk megírni a történetet, úgy ahogy az elején gondoltuk, de ennek ellenére mindig jól esik, ha hagytok magatok után egy kis életjelet! 
A történet harminc fejezetből fog állni, van már előre írva pár. Sajnálom, hogy Justin szemszögei ennyire rövidek, de szerintünk szükség van rájuk. Jó olvasást! :)

21. fejezet

*Justin*

„Május 07.”

„Alig vártam, hogy felkeressen és a nyakába ugorhassak. Ez lesz életem legboldogabb napja, hiszen nem rázhat le, akkor a média darabokra szedné. Így leszünk mi egy igazi nagy boldog család.” – Melanie Kelsey

- Én nem ejtettem senkit teherbe – suttogtam, majd újra elismételtem kicsit hangosabban.
- Akkor húzz ki a való világba drága barátom, mert Melanie mindenkinek ezt újságolja, és a sajtó is közölte a kellemes meglepetést! Ne akard, hogy elmondjam Valerie hogy érzi magát, te idióta.
- Miről beszélsz Leila? – kérdeztem kitárva az ajtót előtte. Ő csak halványan elmosolyodott, majd kikerülve engem belépett, s meg sem állt a kanapémig, ott kényelembe helyezte magát, megvárta még mellé ülök, nézett rám még pár másodpercig, fürkészően, majd sóhajtott egyet. – Tudod Justin én nagyon szeretlek téged, el sem tudom képzelni, hogy a híres fejedet ne lássam huzamosabb ideig, de nagyon mérges vagyok rád. Sőt, ez nem is fejezi ki, amit érzek. Nagyot csalódtam benned, nem csak azért, mert bezárkóztál és megbántottad V-t, de ez a Melanie-s ügy kész vicc. Te tényleg lefeküdtél vele? Mert ha igen és én tőle tudtam meg, akkor menten belehalok a szégyenbe helyetted is!
- Leila, én… - kezdtem bele, de félbeszakított.
- Csak költői kérdés volt Bieber, ugyanis tudom, hogy igen, a legszebb az egészben, hogy nem tudtam mit csináljak. Hozzád, vagy Valerie-hez menjek előbb, de gondoltam neki nagyobb szüksége van rám, így őt választottam. Én mondtam el neki, Justin! Én! Nekem kellett közölnöm egy terhes kismamával, hogy a férfi akibe szerelmes, nem csak félredugott, még teherbe is ejtette azt a nőt.
- Hogy van? – kérdeztem suttogva. A torkomon akadt minden magyarázkodás, engem csak az érdekelt mit hisz el V.
- Próbál nem rád gondolni, miközben majd belehal. Reméli te felelősségteljesebb leszel, mint anno Brandon és vállalod a felelősséget a gyermekedért.
- Én… Biztos igaz ez? Mármint nem védekeztünk, ez oké, de nem lehet másé? Vagy egyáltalán terhes?
- Sajnálom, tényleg. Én voltam nála is, csináltattam vele tesztet, ami pozitív lett. Mellesleg jóban voltunk, még ha felszínesen is, tudtommal nem volt mással mostanában. Csak nézett téged, te nem láttad meg, így próbált Valerie-vel jóban lenni, hátha lesz egy alkalma, lett. Szóval igen Justin, esélyes, sőt kizárásos alapon ezer százalék.
Én csak néztem rá nagy szemekkel, nem bírtam megszólalni, sőt, abban sem voltam biztos, hogy pislogni tudtam e. Rosszul voltam, ennél pocsékabbul nem érezhettem volna már magam, ezt ő is észrevette és amikor tudatosult benne, hogy mindent elmondott, ami jelenleg fontos, a nyakamba borult.
- Justin, mit fogsz most tenni? – kérdezte könnyes szemekkel. Annyira aranyos volt, hogy velem együtt aggódott. Ő volt a legjobb barátom, komolyan. Még Ryan sem hiányzott abban a pillanatban, pedig ő a világ legjobb barátja, legalább is fiúban.
- Nem tudom. Beszélni akarok Melanie-val. Megpróbálok vele értelmesen kommunikálnia, ha ez menne, már annak nagyon örülnék. Meglepő, hogy nem állított még be.
- Miattam, közöltem vele, hogy tartsa a száját előtted, ameddig fel nem keresed. Különben kikürtölöm, hogy egy szajha.
- Köszönöm, te vagy a legjobb – mosolyogtam rá. Hálás voltam neki, mindenért.
- Szerintem beszélned kellene anyudékkal.
Bólintottam, mert igaza volt. Bele sem mertem gondolni, hogy Scooter mit gondolhat most rólam, a többiekről nem is beszélve…

Amire végeztem a telefonálással este lett, komolyan annyit magyarázkodtam, hogy a végére alig maradt hangom. Leila ez alatt az idő alatt itt maradt, és kitakarított, ugyanis elmondása szerint rettenetesen büdös, és gusztustalan volt minden.
Amikor rávetettem magam a kanapéra Leila felnevetett. Lehunyt szemmel mosolyodtam el erre a hangra. Szerettem megnevettetni, jó érzés volt, hogy nem mindenkit borítottam ki teljesen.
- Na ki mit mondott? Az feltűnt, hogy mindenkinek szépen elmesélted, hogy véletlen volt, és vállalod a következményeket, meg ilyesmi, de kíváncsivá tettél, Bieber.
- Holnap beszélnem kell Melanie-val, ide kell költöznie, csinálunk pár közös képet, megosztjuk őket, aztán hétfőn adunk egy interjút valamilyen internetes magazinnak.
- Jó ötlet ez? Már nem azért mintha annyira értenék a médiához, Scooter ebben király, szóval ne érts félre, de én nem hiszem, hogy össze kellene költöznöd vele. Úgy is lehetsz jó apuka, ha nem leszel együtt Mellel.
- Én nem akarok olyan lenni, mint Brandon.
- Te soha nem leszel olyan, mint ő.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!:)
    Egyszerűen imádom!
    Remèlem justin ès Valerie kibèkülnek.:)
    Nagyon imádom a blogotokat egyszerűen csodálatosan irtok imádom!
    Siessetek a kövivel:):)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon köszönjük, hogy mindig van időd írni, s ennyire szereted! :)
      Sietünk ;)

      Törlés